League of Stickman یک بازی فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است. این بازی در گوگل پلی استور دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵ می باشد و با قیمت ۷ دلار به فروش می رسد که ما امروز در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم. این بازی یکی از هیجان انگیز ترین بازی های سال برای اندروید می باشد و با سبک اکشنی که دارد بدون شک همه را شگفت زده خواهد کرد.

همانطور که در بند بالا ذکر شد League of Stickman یکی از بهترین بازی های اکشن سال ۲۰۱۵ می باشد که احساس هیجان را با داشتن ویژگی های عالی مانند گردن زدن هیولا ها! به شما منتقل می کند. بیشتر قهرمانان در بازی برای انتخاب کردن آزاد می باشند و با انتخاب تیم مورد علاقه، می توانید بیشتر آن ها را با تیم خود همراه کنید!

این بازی از گرافیک با کیفیت بالا و گیم جذاب بهره می برد که با جلوه های ویژه خیره کننده و تجربه کاربری خوب، شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. همچنین از دیگر امکانات بازی می توان به انتخاب آزادانه قهرمانان و ارتقا مهارت های آنان اشاره کرد.

شما در بازی League of Stickman می توانید با سایر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازید و بازیکنان را ضرب و شتم نمایید. پیشنهاد می کنیم این بازی فوق العاده را هرگز از دست ندهید.

گیم پلی بازی بی تردید عامل اصلی محبوبیت این عنوان در بین کاربران اندرویدی است. در مسیری که پیش رو دارید انواع دشمنان در کمین هستند و شما باید با استفاده از شمشیر خویش آن ها را پاره پاره کنید. انواع اسکیل های مبارزه ای و شمشیر زنی برای مبارزان در نظر گرفته شده است که با ترکیبی دیدنی از افکت های جذاب بصری و صدا گذاری آدرنالینی به اجرا در می آیند. نهایت سرعت عمل خود را به کار گیرید تا از حملات آن ها فرار کرده و در فرصت مناسب به سمتشان حمله ور شوید. در لیدربورد آنلاین پیشرفت کرده و رکورد شکنی کنید.