این بازی زیبا در سبک سه بعدی تیر اندازی اول شخص ارائه شده است. در این بازی شما سرباز شجاعی هستید، که تیر اندازی هیجان انگیز واقعا آتشینی را تجربه می کنید. از اسلحه عقاب صحرا تا کلاشینکف و تک تیر انداز، شما دسترسی به انواع سلاح های سبک و سنگین دارید که قدرت آنها تا نارنجک هم می رسد! در این بازی نه تنها می توانید نبرد صحرای داغ را انتخاب کنید، می توانید شهر یخی را هم برای مبارزه تجربه کنید. به نظر من این تنوع زمین ها علاقه شما را شعله ور خواهد کرد. سریعا سلاح هایتان را بردارید و به آخر خط آتش بروید!

احساس کلی این بازی تیر اندازی با بازی کانتر بسیار مشابه است، اما کاملا مثل هم نیستند. با استفاده از یک سبک مبارزه ای ساده، بازیکنان تازه کار هم می توانند سریعا آماده نبرد شوند!

در این بازی خوب، چند نقشه نبرد کلاسیک مانند صحرا، برف، شهر و غیره برای انتخاب هستند. شما لذت متفاوتی از تیر اندازی خواهید برد. این بازی صحنه های واقعی، حالت نبرد انعطاف پذیر، ریتم تند و کنترل های ساده و روانی دارد که به شما حس بهترین بودن را می دهد. این بازی اول شخص تیر اندازی، لذت خیلی خاصی به شما خواهد داد.

در این بازی می توانید تعداد فرمانها و دانشمندان را انتخاب کنید تا به میزان سختی دلخواه بریسد، اما می توانید از سلاح های مختلف استفاده کرده و آنها را تعویض کنید. این بازی سلاح های آتشین بسیاری را دارد، بخصوص اسلحه های تک تیر انداز.

ماموریت تمرینی را تمام کنید و وارد دنیای بی رحم جنگ شوید. شما سرجوخه رایان جونزه هستید که به ۱۲ ماموریت فرستاده شدید تا از نابودی دنیا جلوگیری کنید.

ویژگی های بازی:

– ماموریت تمرینی آسان برای آشنا شدن با بازی

– ۲۵ مکان مختلف در دنیا

– ۵۰ نوع دشمن مختلف

– ۲۰ نوع مختلف اسلحه و تفنگ

– ۵ کاراکتر برای انتخاب

– گرافیک بی نظیر و شگفت انگیز

– صدای عالی