بعد از انجام این بازی نیاز به مشاوره ترک اعتیاد خواهید داشت!

باز هم یک بازی جنجالی از سازندگان آثاری چون Bird Climb

تمرکز و دقت خود را به واقع بسنجید

هیجان مود چند نفره بازی وصف نشدنی است

هرگز از دست ندهید

Spider Square: تنها کافی است که این بازی را دانلود و نصب نمایید، بدون هیچ شکی کاملا به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد. این بازی حاصل تلاش سازندگان بازی های موفقی چون Bird Climb میباشد. با وجود دشواری فوق العاده بازی، پس از اولین بار متوجه خواهید شد که تا حد دیوانه واری اعتیاد آور، جذاب و لذت بخش است. در بازی Spider Square تمام کاری که باید انجام دهید لمس صفحه دستگاهتان برای آویزان شدن مربعی ها به مانند حرکت مرد عنکبوتی در تنگنا ها و لا به لای موانع است. تمامی کاراکتر های بازی به شکل مربع هستند که بدون شک به منظور چالش بیشتر مخاطبان تدبیر گردیده.

کنترل بازی تماما به یک حرکت آن هم لمس صفحه دستگاه محدود میشود که البته جای هیچ اشتباهی ندارد و با کوچک ترین بی دقتی باید از ابتدا شروع کنید. این بازی همانند یک شیرینی خشک، و سفت و سخت است که با کمی پشتکار و تمرکز خواهید توانست مزه آن را بچشید. مراقب موانع پیش روی خود باشید تا با کسب امتیازات بیشتر مربعی های جدیدتری با شکل و شمایل متعدد و بامزه، برایتان آنلاک شوند.

★ همه جذابیت بازی در بخش مالتی پلیر خلاصه میشود ★
در بخش مالتی پلیر، تازه هیجان و زیبایی بازی برایتان آشکار خواهد شد. در این بخش قادر هستید دوستان خود را به بازی دعوت کرده در کنار هم مسابقه داده و یکدیگر را از صحنه مسابقه کنار زنید بخش بازی با دوستان برایتان تجربه ای به یاد ماندنی و بی نظیر را خواهد داشت به هیچ وجه آن را از دست ندهید. به دوستان خود نشان دهید که چه کسی تمرکز و دقت بیشتری دارد این بخش برای خودش یک تست ریلکسیشن است!

ویژگی های Spider Square:
– کاملا رایگان
– عملکرد تک کنترلی بازی
– مالتی پلیر آنلاین
– بازی با دوستان
– دو درجه سختی متفاوت
– گرافیک مینیمالیستی چشم نواز
– قابلی ذخیره بازی در فضای ابری