قوه تمرکزتان را تا چه حد خوب میدانید؟

بهترین معیار سنجش را در اخیارتا قرار میدهیم

این موضوع آشکار است که ما میتوانیم اعداد را در ذهن خود به آسانی جمع و تفریق کنیم اما اگر به جای اعداد با رنگ ها سرو کار داشتیم چه اتفاقی می افتاد؟ اگر تنها کسری از ثانیه فرصت داشته باشیم و همه چیز متناسب با موسیقی در حال پیشروی باشد چطور؟

در این بازی دو مود متفاوت از یکدیگر را تجربه خواهید کرد: آرکید و موسیق شخصی.

* در مود آرکید آهنگ های در حال اجرای بازی به چند بخش در هر مرحله تقسیم میشوند که در ابتدا فقط با یک موسیق ثابت سر و کار خواهید داشت. باید یک آهنگ کامل را با موفقیت به اتمام برسانید تا آهنگ بعدی برایتان آنلاک شود. در سطوح بالاتر هر مرحله متشکل از چند آهنگ پی در پی خواهد بود که به منظور اتمام مرحله باید تمامی آن ها را به صورت پشت سر هم به اتمام رسانید.

* در مود موزیک شخصی میتوانید موسیقی مورد علاقه خودتان را از حافظه دستگاهتان برگزینید و سختی آن را متناسب با مراحلی که در مود آرکید پشت سر گذاشته اید، تنظیم کنید. با وجود قابلیت امتیاز دهی جهانی بازی میتوانید امتیازات و دستاورد های خود را در اسکور بورد آنلاین به ثبت رسانید و و ضمن رقابت با دیگر کاربران مبدل به سریع ترین ذهن جهان گردید

تمام آن چیز که در این بازی به چشم میخورد سرعت عمل و تمرکز شماست. فضای بازی بسیار مهیج بوده و هیچ گاه از آن خسته نخواهید شد با این حال بار ها و بار ها مراحل را تکرار کنید تا سرعت عکس العمل شما چند برابر شود. طبق تحقیقات انجام بازی های استرسفول و نفسگیر برای سلامت ذهن بسیار مفید است.

به یاد داشته باشید:
– قبل از زمان انجام حرکت بعدی به سرعت تصمیم گیری کنید
– مدت زمان حرکت بعدی خود را محاسبه کنید
– پیش بینی کنید که موسیقی چگونه بر حرکت بعدی شما تاثیر خواهد گذاشت
– اگر احساس میکنید بازی برایتان آسان است باید مستر مود را امتحان کنید