نسخه مود شده بازی

نمره ۴٫۴ در گوگل پلی

LINE Let’s Get Rich: این بازی برای تمام سنین مناسب و جالب توجه می باشد فقط کافی است تاس را رها کرده و سرنوشت را یه دست اعداد روی آن بسپارید! در سراسر جهان به سیاحت مکان های مختلف همراه با دوستان یا اعضای خامنواده تان بپردازید تاس را رها کرده و لذت یک بازی Casual(بر حسب اتفاق) را به همراه نزدیکان خود، را تجربه کنید. بازی به گونه ای ساخته و پرداخته گردیده که تمام هیجانات و نگرانی های یک شخص سرمایه دار را به شما القا میکند حواستان باشد که ورشکسته و مغروض واقع نگردید. به قدری پولدار و با اعتبار گردید که پس از سیاحت در سراسر دنیا راه خود را به سمت فضای بی کران باز کنید. مارک تجاری خود را بسازید و در جای جای این کره خاکی به ثبت رسانید. فقط با پرتاب کردن تاس قادر خواهید بود که تمام اموال دیگر بازی کنان را در اختیار بگیرید. از کارت های شخصی خود و کمی چاشنی شانس برای دسترسی به تمام آرزو های دست نیافتنی خود، بهترین استفاده را ببرید.

شخصیت های معروف و شناخته شده بسیاری در بازی حضور دارند که به شما کمک خواهند کرد تا ثروتمند تر شوید. میتوانید با استفاده از کارت های دگرگونی اوضاع بازی را به نفع خود و به ضرر رقبا متحول سازید. به گسترش آفت در شهر های رقیب خود، در مناطق پایین شهری، بپردازید. این کار باعث خواهد شد تا رقیب خود را مجبور به تعقیب استراتژی خودتان گردانید.

به همراه دوستان خود به بازی پرداخته و از خط داستانی جالب بازی لذت ببرید. میتوانید تیمی متشکل از دوستان و نزدیکان تشکیل دهید تا در داستان کاملی از یک زندگی واقعی غوطه ور شوید تمام چیزی که نیاز دارید بدانید همین هاست. با دوستان و خانواده خود متحد شوید تا به شخصی ثرونمند مبدل گردید.

تغییرات این نسخه:

– برطرف سازی باگ ها و اعمال برخی بهینه سازی ها