بازی “Mini Racing Adventures” عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو Minimo ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۷۸ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

در این بخش می خواهیم بازی ماجراجویی های مسابقه کوچک را معرفی کنیم که احتمالا بهترین بازی چند نفره واقعی سه بعدی است. با مارتین نیترو مینیمو آشنا شوید. ممکن است قد او کوتاه باشد، اما زیر ظاهر قلبی بزرگ با رویاهای بزرگ وجود دارد. به مارتین در راهش کمک کنید تا رکورد دار بهترین راننده استقامتی عصر خود شود و بر دشمن شرور خود یعنی اومینی اسپیداریو که بی وقفه دنبال اوست غلبه کند.

در بازی Mini Racing Adventures شما باید کلکسیون ماشین های منحصر به فرد را باز کنید که هر کدام حس خود را دارد. شما باید با این ماشین ها به دورترین نقاط ماجراجویانه بروید. با انتخاب ماشین کوچک، موتور چهار چرخ، موتور های کوهستانی و حتی کامیون ها وارد مسابقه شوید تا در بلند ترین تپه ها، راه های گلی، کوه های برفی و دیگر مراحل زیبا رانندگی کنید. با باز کردن ۵ ارتقای مختلف، پتانسیل ماشین های خود را به حداکثر برسانید. دوست داریم شما را در خط پایان ببینیم اما جاده هیچوقت تمام نمی شود، بنابراین شما باید جاده خود را درست کنید. آیا اماده چالش هستید؟

بازی Mini Racing Adventures برای هر فرد عاشق سرعت، عاشق سربالایی های خارج جاده، صخره نورد و عاشق ماشین و حتی راننده درگ آسفالت سخت است. هیچ چراغ راهنمایی وجود ندارد، ماشین های مورد علاقه خود را که مناسب سبک رانندگی تان هستند انتخاب کنید، کمربند را ببنید، پا را روی گاز بگذارید و به مارتین کمک کنید در این مسابقات هیجان انگیز برنده شود.

دانلود بازی اتومبیل رانی Mini Racing Adventures v1.27.2 اندروید