N.Y.Zombies 2

۰٫۹۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

امتیاز ۴٫۹ ستاره در گوگل پلی!

دارای ۴ فایل نصبی و دیتا برای تمامی پردازنده ها!

نصب کاملا آفلاین تست شده !

N.Y.Zombies 2 یکی دیگر از بازی های زیبایی است که سبک بازی محبوب World War Z می باشد که چندی پیش برای اندروید منتشر شده بود. این بازی با قیمت ۰٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل پلی به فروش می رسد و توانسته است امتیاز ۴٫۹ را کسب کند. بازی دارای ۴ فایل نصبی و ۴ دیتا مجزا برای پردازنده های مختلف می باشد که همه آنها را به صورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار داده ایم و می توانید به صورت کاملا آفلاین و راحت بازی را نصب نمایید.

خیابان های نیویورک بسیار شلوغ و پر سر و صدا بودند اما اکنون آرام به نظر می رسند و بار دیگر مورد مشکوکی به چشم می خورد. همه چیز در این خیابان ها بسیار آرام است اما گاهی صدای فریادی به گوشی می خورد که درخواست کمک می کند و دیگر هیچ چیزی قابل توجه نیست …

همکاران، همسایه ها، دوستان همه و همه مرده اند و این پایان دنیا است، اما این پایان به گونه ای آشنا برای همه می باشد!

در این بازی شما یک بازمانده بیشتر نیستید، شما هیچ مهارتی ندارید و یک شهروند معمولی بوده اید اکنون باید با استفاده از هر ترفندی که می توانید راهی برای نجات خود پیدا کنید یا به اصطلاح برای خود زمان بخرید و مرگ خود را عقب بیاندازید!

وارد نیویورک شوید از مکان های معروفی همچون میدان تایمز، پارک مرکزی، و پل بروکلین عبور کنید و با انبوهی از زامبی های گرسنه که در انتظار خورده شدن شما می باشند مبارزه نمایید شما یکبار جان سالم به در برده اید آیا می توانید همه چیز را به خوبی به پایان برسانید؟ آیا این پایان دنیا است یا قرار است امیدوار باشید؟ چه چیزی در انتظار شما می باشد؟

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!