Cytus یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است. این بازی یکی از برترین بازی های موزیکال می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز بسیار بالای ۴٫۷ ستاره در گوگل پلی می باشد. تجربه موسیقی بی نظیر به همراه گرافیک بالا و بیت های فوق العاده همه و همه در بازی امکان پذیر است!

این بازی یکی از جذاب ترین بازی های موزیکال تلفن همراه می باشد که برای اندروید منتشر شده است و یک بازی استثنایی برای علاقه مندان به سری بازی های موزیکال و موسیقی می باشد و آنها را شگفت زده خواهد کرد.

داستان بازی در آینده های بسیار دور اتفاق می افتد که ربات ها تنها موجودات جهان می باشند، آنها آخرین باقی مانده از روح انسان ها می باشند ولی با این حال انسان ها مرده اند و هیچ امیدی نیست، فناوری وجود دارد که می تواند خاطرات انسان ها را به ربات ها منتقل کند، اما فضای محدودی در اختیار دارید و کم کم خاطرات قدیمی دور می شوند. حال شما برای بازیابی تمام خاطرات انسان ها و جمع آوری آنها در یک مکان باید با موسیقی آنها را بازیابی نمایید و در یک مکان به نام Cytus ذخیره نمایید.

دانلود بازی سایتوس Cytus v10.0.12 اندروید+ تریلر

این بازی یکی از برترین بازی هایی می باشد که برای اندروید منتشر شده است و داستان آن تاکنون برنده چندین جایزه شده است. اگر شما هم علاقه مند بازی های داستانی و موزیکال می باشید به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!