Mind Snares: Alice’s Journey

نسخه فول آنلاک بازی!

شاهکاری دیگر از G5

بر ترس خود قلبه کنید و ماجراجویی بزرگ خود را آغاز کنید!

Mind Snares: Alice’s Journey یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک همه طرفداران سری بازی های ماجرایی و پازل را شگفت زده خواهد کرد. این بازی ساخته کمپانی معروف G5 Entertainment می باشد و نسخه فول آنلاک و خریداری شده آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

آلیس دال روز به روز دچار مشکلات بیشتری می شود و در دفتر کاری خود بیشتر عصبی می شود، او هر روز مشغله های بیشتری دارد و دیگر راه چاره ای برای آنها پیدا نمی کند! او ترسی در وجود خود دارد که دلیل آن مشخص نیست و این تمام چیزی است که آلیس را موفق نمی سازد! یک روز او برای جلسه با یکی از مشتری هایش سوار ماشین می شود و پس از تصادفی ناگهان خود را در یک بیمارستان می یابد، آلیس فکر می کند که شیطان درون خود را شکست داده است اما اشتباه می کند، این اتفاق تازه شروع داستان است و از این پس شما در میان دنیای مرده ها و زنده ها قرار دارید! شما باید تلاش کنید وارد محل هایی شوید و سرنخ هایی به دست آورید که شما را به جواب برسانند و سرانجام ترس خود را برای همیشه شکست دهید، اگر آماده اید سفری میان دنیای مرده ها آغاز کنید این بازی را از دست ندهید!

ویژگی های اصلی بازی Mind Snares

– ۸۰ مرحله بسیار زیبا و چالش برانگیز با گیم پلی بی نظیر

– ۲۱ مینی گیم بسیار زیبا

– ۱۷ دستاورد مختلف در بازی وجود دارند

– پنج جهان بسیار زیبا و رویایی

– سه حالت مختلف بازی با درجه سختی قابل تنظیم

– گرافیک شگفت انگیز و داستان دراماتیک

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.