می توانید ماشین خود را برانید و با سرعت باور نکردنی و کنترلی هیجان انگیز، در شهر رانندگی کنید! می توانید با بیشترین سرعت ممکن حرکت کنید، به شرط اینکه تصادف نکنید یا پلیس جلوی شما را نگیرد! آیا انقدر راننده خوب و با مهارتی هستید که بتوانید خیابان های ترکیه را مال خود کنید! حال وقتش رسیده! وقت حرکت و پیدا کردن دردسر! می توانید اوج هیجان رانندگی را در این بازی تجربه کنید و مهارت های رانندگی خود را به رخ بکشید. این بازی با گرافیک عالی، گیم پلی جذاب، ماشین های متنوع و بسیار لوکس، مسیر های متنوع و پر پیچ و خم و دیگر امکانات ویژه، تبدیل به یک بازی اعتیاد آور و فوق العاده جذاب برای شما خواهد شد.

در خیابان ها رانندگی کنید و با مهارت های دیوانه وار خود شهر را به آشوب بکشید! اما به هر قیمتی که شده نباید در چنگ پلیس بیفتید! پشت فرمان یکی از قدرتمند ترین ماشین ها بنشینید و رانندگی را شروع کنید. استارت بزنید، پا را روی گاز بگذارید و با سرعتی جنون آمیز در یک مسیر خطرناک رانندگی کنید. می توانید با این بازی متفاوت و زیبا تجربه ی جدیدی از رانندگی را داشته باشید!

در این بازی شما ماشین های قدرتمند و بسیار لوکس را مشاهده خواهید کرد. ماشین های قدرتمند را در جاده های پر پیچ و خم برانید و آدرنالین را در رگ های خود احساس کنید. این بازی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. صدها ماشین است که می توانید آنها را انتخاب کرده و بخرید. ماشین رویاهایتان را در مسیر های مختلف برانید و ببینید چه کسی می تواند قهرمان شود. از قدرتی ها در برابر رقیبان خود استفاده کنید!

ویژگی های Speed Racing:Fast City v1.2:

– موتور فیزیکی هیجان انگیز

– سبک جدیدی از رانندگی

– رانندگی واقعی

– مسیر های مختلف

– ماشین های متعدد

– گرافیک عالی

– آهنگ های هیجان انگیز