آماده باشید! اسلحه های خود را آماده بهترین بازی اکشن کنید. این بازی هیجان بازی های سبک پلتفورم را با تیر انداز های دو بعدی ترکیب می کند. از تفنگ ها و نارنجک های مختلف استفاده کنید! دشمنان را در این بازی منفجر کنید! در این بازی بی نظیر تیر اندازی، همه آنها را از بین ببرید. می توان این بازی را به نوعی از خانواده بازی محبوب متال اسلاگ دانست، زیرا این بازی توسط همان کمپانی منتشر شده است.

به قهرمان بازی کمک کنید تا در مراحل جذاب که پر از چالش های مختلف است، با دشمنان مبارزه کند. کمک کنید تا نیروهای شر حیله گر، سربازان دشمن و دیگر دشمنان از بین بروند. قهرمان خود را از مراحل عبور دهید. از تله ها عبور کنید و بر موانع مختلف غلبه نمایید. هر کاراکتر سلاح های خاصی مثل مسلسل، شاتگان، راکت انداز های قدرتمند و غیره دارد.

نبرد ها در نقاط پر تنشی مانند عراق یا دیگر کشور هایی رخ می دهد که اختلافات جنگی چیز عجیبی نیست. این بازی به جاهایی می رود که قوی ترین نیروهای نظامی را دارد. شما با دشمنان خطرناکی روبرو خواهید شد و پاداش های مختلفی را از جاهای مختلف دریافت می کنید – از دشمنان کشته شده گرفته تا چیز های دیگر. گرافیک در این بازی ساده اما لذت بخش و زیبا است و طوری نیست که بازیکنان را اذیت کند.

در این بازی شما نقش قهرمان را بر عهده دارید. باید با سلاح های منفجره با دشمنان خود مبارزه کنید و برای زنده ماندن سعی کنید آنها را بکشید. این بازی بسیار اعتیاد آور، عالی و پر از کاراکتر های جذاب است. موفق باشید!

ویژگی های بازی Metal Soldiers:

– کاراکتر های مختلف و بسیار بامزه

– دشمنان بسیار زیاد و پاداش برای مبارزه با آنها

– طراحی سلاح های معروف

– گیم پلی حیرت انگیز و پویا