در مبارزات پر تنش رینگ بوکس شرکت کنید. نبرد ها را ببرید و به مقام قهرمانی برسید. وارد رینگ بوکس شده و برای یک مبارزه سخت با حریف قوی آماده باشید. مرتبا دور رینگ حرکت کنید و ضربات حریف را جا خالی دهید. ضربات حریف را بلوک کرده و ضد حمله بزنید، سعی کنید به نقاط ضعیف و آسیب پذیر حریفتان ضربه بزنید تا او را زودتر به زانو در آورید. تمرین کنید، مهارت های خود را بالا ببرید و با امتیاز برنده شوید یا حریف خود را ناک اوت کنید. تمام مبارزات را ببرید و برای مقام قهرمانی بجنگید.

خود را در دنیای سراسر آدرنالین مبارزه بوکس غرق کنید و از این بازی بی نظیر با گرافیک عالی، انیمیشن های حرکت واقعی و طراحی صدای دقیق لذت ببرید.

با انواع مشت ها و ضربات ترکیبی مبارزه کنید. با تغییر دادن قدرتی ها احتمال برد خود را در مبارزه بالا ببرید. هر ضربه، هوک و آپرکات را در این بازی می توانید احساس کنید.

گردش آدرنالین را در مسابقات هیجان انگیز تجربه کنید تا بازی را برده و به مقام قهرمانی برسید. مهارت مشت زنی خود را به بوته آزمایش بگذارید و با غول های بوکس مسابقه دهید و آنها را نابود کنید.

در این بازی جذاب و اعتیاد آور، حس هیجان و استرس یک بوکسور را تجربه کنید. وارد رینگ شوید و رقبای خود را به مبارزه دعوت کنید و یک به یک آنها را نقش بر زمین کنید تا خود را تبدیل به نماد بوکس دنیا کنید. این بازی یکی از بهترین بازی های اکشن برای گوشی های لمسی است.

بازی قهرمانی بوکس ۲۰۱۵ را بازی کنید و به مقام قهرمانی برسید و به همه دنیا بگویید که، شما قهرمان واقعی هستید!

ویژگی های بازی:

– مبارزه های جذاب

– کنترل های خوب

– موسیقی عالی

– ۶ نوع لباس ورزشی مختلف

– گرافیک سه بعدی زیبا

– گیم پلی لذت بخش و اعتیاد آور