ماجراجویی رتیمو یک بازی در سبک نقش آفرینی است که توسط کمپانی آکتوز گیمز منتشر شده است. این بازی ادامه داستان پادشاه سیاه است که بعد از ۳۰ سال غیبت، دوباره بازگشته و آغاز یک ماجراجویی هیجان انگیز را به قلعه پادشاه سیاه رقم زده تا حافظه از دست رفته اش را بازگرداند.

این بازی ویژگی های ظریفی دارد. وقتی یک بازیکن وارد سیاه چال می شود، سیستمی وجود دارد که تعیین می کند این سیاه چال چگونه باشد. علاوه بر این مساله، بازیکنان تعداد محدودی نوبت دارند تا آن سیاه چال را به پایان برسانند. برای اینکه احتمال تکراری بودن سیاه چال کم شود، بیش از ۲۰۰ سیاه چال مختلف در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این ۲۰۰ سیاه چال، این بازی یک سیاه چال پرتگاه مانند دارد که بسیار متفاوت است. البته هر سیاه چال غول هایی دارد که بازیکنان باید آنها را شکست دهند. همچنین، بیش از ۲۶۰ کاراکتر مختلف است که می توان انتخاب کرد. آنها ممکن است در گروه شما باشند یا فقط در بخشی از داستان قرار گیرند. هر وقت خواستید از بخش تمام کردن ماموریت ها دست بکشید و استراحتی کنید، می توانید از حالت دو نفره (بازیکن در برابر بازیکن) لذت ببرید.

با کاراکتر های زیادی حرف بزنید و ماموریت های هیجان انگیز را انجام دهید. کاراکتر های مختلفی را باز کنید که هر کدام داستان خود را دارند. می توانید کاراکتر های مورد علاقه خود را بهتر کنید، آنها را ارتقا دهید و مهارت های جدید یاد بگیرید. طلسم های جدید بسازید و یک جادوگر قوی شوید. غول های قدرتمند را شکست دهید و سلاح ها و تجهیزات عالی برای هر کاراکتر بدست آورید.

بازی نیازمند اینترنت است و برای ادامه بازی نیاز به بروز رسانی خواهد بود.

ویژگی های بازی:

– بیش از ۲۴۰ کاراکتر زیبا

– داستان هیجان انگیز

– پیشرفت و تکامل کاراکتر ها

– گیم پلی جذاب