توپ گاما یک بازی اعتیاد آور استراتژیکی است که در آن هدف شما این است که توپ گامای خود را وارد دروازه ای کنید که شما را به مرحله بعد می رساند. ایده بازی خیلی ساده اما لذت بخش است، شما باید صفحه گوشی یا تبلت خود را لمس کنید تا پرش انجام شود ( تنها ۵ پرش در شروع مرحله دارید). هر بار که به صفحه می زنید، وقتی توپ به زمین بخورد، پرش بعد بلندتر خواهد شد، هرچه سریعتر بهتر (بعضی اوقات).

توپ درخشان را کنترل کرده و آن را به دروازه هدایت کنید تا به مرحله بعد بروید. از موانع مختلف عبور کرده و پاداش جمع کنید. با تمام کردن مراحل این بازی هیجان انگیز اندروید، نیروی منطقی خود را افزایش دهید. توپی که کنترل می کنید، تنها به جلو می تواند برود، اما عناصری هستند که می توانند جهت حرکت را تغییر دهند. همچنین، مراحل دارای دروازه های میانبر هستند که می توانند توپ را به میزان کمی جلو ببرند. در آغاز مرحله، پنج پرش خواهید داشت. پاداش بدست آورید و تعداد پرش هایتان را زیاد کنید.

در این بازی باید بدانید چطور توپ را پرتاب کنید، هل بدید و حرکاتی بلد باشید تا هر مرحله را تمام کنید. این بازی شما را به فکر وادار خواهد کرد! شما باید بهره هوشی و قدرت تجسم خود را در این بازی بکار بگیرید تا از مراحل فوق العاده سخت و لذت بخش این بازی یک به یک عبور کنید.

ویژگی های بازی Gamma Ball:

– ۶۶ مرحله ( در آپدیت بعد ۶۶ مرحله دیگر اضافه خواهد شد)

-منوی نحوه بازی

-مراحل طولانی جایزه ای

-صدای اف ایکس با کیفیت بسیار پیشرفته

-روشن/خاموش صدای موسیقی و آهنگ

– موسیقی و آهنگ عالی

– کنترل های ساده

– گیم پلی اورجینال

– امکان جمع آوری امتیاز

– امکان تغییر رنگ توپ

– برطرف گردن باگ ها

– شناسایی لمسی قوی تر

– بارگذاری سریعتر

– گرافیک زیبا

– رابط کاربری ساده

– منوی تنظیمات جدید

– یک فروشگاه

– خاموش یا روشن کردن لرزش