انتظار ها به پایان رسید

این بازی فراموش نشدنی را از دست ندهید

گرافیک کنسولی

Return To Castle Wolfenstein: حتما نام این بازی به یاد ماندنی، خاطرات فراموش نشدنی بسیاری را برایتان زنده میکند. اگر سابقه طولانی در زمینه بازی های رایانه ای داشته باشید مطمئنا این بازی را یکی از زیبا ترین بازی های زمان خود قلمداد خواهید کرد. شایان ذکر است که این نسخه از بازی کاملا رسمی و دفتری بوده و به مانند نسخه های بتای قبلی نمی باشد.

در این بازی شما نقش یک مامور نظامی را به عهده دارید که باید به داخل قلعه مرموز ولفنشتاین راه پیدا کرده ودر طول مراحل بازی با استفاده از اسلحه های بسیار متنوع، از سد نگهبانان و موجودات عجیب الخلقه ای که در این مکان به وجود آورده شده اند، بگذرید. همچنین موجودات خطرناک و با توانایی های وصف نشدنی در بازی حضور دارند که شکست دادن هر یک از آنها وابسته به استراتژی تیر اندازی شما آسان یا دشوار خواهد بود. گیم پلی بازی به لطف بهینه سازی های متعدد و اساسی که بر ساختار سه بعدی محیط بازی انجام شده است، بسیار روان بوده و با تعداد فریم های بالا بسیار رضایت بخش است.

ویژگی های بازی Return To Castle Wolfenstein:

– عنوان بهترین بازی شوتر اول شخص

– وجود سلاح ها و موجودات بیولوژیکیِ پیشرفته به علاوه ورد های شیطانی و کهن

– مبارزه در لوکیشن هایی همچون مناطق جنگ زده جنگ جهانی دوم، خرابه ها و گورستان های قدیمی، آزمایشگاه ها و کارخانه های پیشرفته، کلیسا های تاریخی

– فصل های متنوع در طول مراحل بازی

– قابلیت سفارشی سازی کامل صفحه لمسی

* اگر مشکل روسی بودن زبان بازی را دارید فایل های زیر را از مسیر sdcard/Beloko/RTCW/FULL/main/ پاک کنید:

mp_zpak_russian.pk3 ، pak_russian.pk3 ، sp_zpak2_russian.pk3 ، sp_zpak_russian.pk3

*برای نصب راحت تر بازی حتما قسمت آموزش نصب را مطالعه فرمایید.