سربازان جیبی بهترین بازی جنگی است. سربازان تازه کار را استخدام کنید، آنها را سخت تمرین دهید و به مهارت ها و سلاح های ویژه مجهزشان نمایید. با میلیون ها بازیکن دیگر در سراسر جهان وارد نبرد شوید!

به عنوان فرمانده این گروه دست پاچلفتی، نقش شما استخدام و آموزش سربازان یک به یک است. آنها با هوش مصنوعی خود، به شیوه آموزش شما خواهند جنگید و رفتار خواهند کرد.

دعا کنید و جوخه خود را مورد تشویق قرا دهید! نبرد ها در دوره های کوتاه و جذاب رخ می دهند. یک بازی با حجم مناسب است که می توانید در ترافیک، در زمان انتظار برای کسی یا وقت خواب بازی کنید…

تیمی از سربازان نخبه را با مهارت های مختلف رهبری کنید. فرماندهی سربازان را به عهده گرفته و با دشمنان مختلف مبارزه نمایید. پروفسور های شرور و ارتش آنها را در این بازی مغلوب کنید. جنگنده های جوخه شما همدیگر را تکمیل می کنند. در این بازی تک تیر انداز، نارنجک انداز، تفنگ دار و غیره وجود دارند. سربازان خود را پیشرفته کنید و مهارت های جدید یاد بگیرید. از انواع سلاح ها مثل نارنجک های ساده تا تفنگ های لیزری استفاده کنید. بازیکنان سراسر دنیا را به مبارزه بطلبید و با آنها بازی کنید. پایگاه خود را بسازید و آن را ارتقا دهید.