گرافیک خیره کننده HD

بازی های پازل و فکری اگرچه برای بعضی از افراد خسته کننده است اما برای عده ای دیگر که اتفاقا تعداد کمی هم ندارند، بسیار جذاب و مورد تحسین است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بازی های پازل علاقه دارید و به دنبال یک بازی فکری کامل و عالی در همین سبک می گردید حتما تا پایان پست همراه ما باشید.

داستان بازی از این قرار است که موجودات بسیار کمی از نسل Minutia در صلح و آرامش زندگی می کردند که در یک شب آرام، ناگهان شهاب سنگی به کوه نزدیک به آن ها برخورد کرده و منفجر می شود. در پی این انفجار موجودات سبزرنگی با نام “گوبلین” بیرون می آیند و از اینجا به بعد کار شما شروع می شود.

شما باید برای کمک به این موجودات و نزدیک شدن به کوه، پازل های مختلفی را حل نمایید. شما در این بازی با پازل های بسیار دشوار و یا بسیار راحت روبرو می شوید که یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی به حساب می آید. شما در بازی Best Fiends با حل پازل های گوناگون و به اصطلاح Level Up شدن، آیتم های مختلف و هیجان انگیز بیشتری را بدست می آورید که لذت بازی را چند برابر می کند.

Best Fiends از گیم پلی فوق العاده جذاب و موسیقی دل نشینی بهره می برد. هر بار که شما بر روی صفحه نمایش گوشی خود ضربه می زنید افکت منحصر به فردی پخش می شود که شما را در لذت بردن از بازی یاری می نماید.

ویژگی های Best Fiends v1.8.1:

– گیم پلی بسیار جذاب و دوست داشتنی

– صدا گذاری عالی و دلنشین

– گرافیک خیره کننده HD

– گذشتن از سطوح مختلف برای باز کردن آیتم های هیجان انگیز

– رقابت به صورت آنلاین با دوستان خود از طریق فیسبوک

– آیتم های مختلف و هیجان انگیز بازی