برترین بازی سال ۲۰۱۴ از دیدگاه گوگل پلی

گرافیک مسحور کننده در سطح کنسول

گیم پلی فوق العده جذاب و حرفه ای

The World II Hunting BOSS در این بازی در حین پیشبرد خط داستانی، با هیولا های عظیم الجثه رو به رو خواهید شد که با شکست هر یک، گامی به سوی نجات بشریت و مبدل شدن به قهرمان افسانه ای جهان، نزدیکتر می شوید.

پرداخت هزینه برای برنده شدن در یک بازی عمل چندان جالب و معنی داری نیست. حال وقت آن است که با سلاخی کردن موجودات غولپیکر، ضمن بهره بردن از اعانه های متداول بازی همچنین با استفاده از تعدادی حرکت های تکنیکی، تجربه دنیای بی پایانی از استرس و چالش را برای خود رقم زنید. همه چیز به شما و تیمتان بستگی دارد که تصمیم بعدی را چگونه اتخاذ خواهید کرد.

در ابتدای بازی فقط قادر هستید از یک شخصیت برای غلبه بر دشمنان خود استفاده کنید و قالبا از منابع محدودی برخوردار است. با اندکی کاوش در بزرگترین شهر تروس و جدال با برخی از بزرگترین مخلوقات زمین، آرام آرام تیم خود را سامان دهید. میتوانید خود را وقف به دست آوردن شهرت و پول از طریق انجام ماموریت های جهت دار، کنید یا این که با انجام کار های تفننی و اتفاقی فقط به فکر پر کردن جیب خود باشید هر چه بیشتر پیشرفت کنید قهرمانان بیشتری نیز برای ملحق شدن به گروهتان داوطلب خواهند شد. بدین ترتیب تیم خود را برای مواجه با موجودات غیر قابل وصف بازی قوی تر کرده اید.

هر بازیکن از لحظه ورود خود شانس این را دارد که در برابر مخوف ترین و درنده ترین هیولا های رئیس و غولپیکر در محیطی تماما قابل انهدام و سه بعدی ،مبارزه کند. نبرد با اوباش در مراحل متعدد همیشه تجربه لذت بخشی برای شما نخواهد داشت بلکه میتواند خسته کننده نیز باشد که باید آن را به حساب دشواری حساب شده بازی گذاشت .

آیا میتوانید نفس های دشمنانتان را احساس کنید؟ آیا انتظارات شما در داستان بازی به وقوع پیوسته است؟ و در نهایت آیا میتوانید برترین قهرمان تاریخ گردید؟

برخی از افتخارات بازی The World II Hunting BOSS:

– عنوان بهترین بازی مستقل در ژاپن

– بهترین بازی سال ۲۰۱۴ از نظر سایت گوگل پلی

– توصیه سایت گوگل پلی برای دو بار پیاپی در شهر هایی مانند هنگ کنگ

– پیشگام بازی های رول پلی در بخش مالتی پلیر