Exsilium

نسخه مود شده بازی و فول آنلاک

امتیاز ۴٫۲ در گوگل پلی!

Exsilium یک بازی فوق العاده زیبا و استراتژی ساخته کمپانی Cybergate می باشد که در گوگل پلی دارای امتیاز ۴٫۲ می باشد و ما امروز در اندرویدکده نسخه فول آنلاک و مود شده بازی را قرار داده ایم که با استفاده از آن قادر هستید بازی را به صورت کاملا آفلاین نصب و اجرا نمایید و از تمامی مراحل و آیتم ها نهایت لذت و استفاده را ببرید.

بعد از اختراع درایو پیچی اختراعاتی که بشر انجام میداد بسیار پیشرفت کرده بود و کم کم دانش انسان ها به سطح بسیار بالا و پیشرفته ای رسید تا اینکه دانش فضایی ها را هم در بر گرفت و اکتشافات فضایی نیز انجام می شد، اکنون عصر جدیدی تشکلی داده اند و همه انسان ها پیشرفت های بسیاری کرده اند!

شما در این بازی در نقش یک کاشف هستید و برای ماموریت اکتشاف یک سیاره جدید به فضا فرستاده می شوید آن هم به وسیله یک کشتی فضایی، اما در فضا کشتی فضایی شما دچار مشکل می شود و به مکان ناشناخته ای منتقل می شوید، اکنون باید با استفاده از سلاح ها و قدرت هایی که در اختیار دارید راهی برای به پایان رساندن تمامی ماموریت های خود پیدا نمایید.

بازی از محیط ۳ بعدی بسیار گرافیکی و مراحل بی نظیری برخوردار می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!