قیمت در گوگل پلی ۲٫۴۹ دلار!

امتیاز ۴٫۶ در گوگل پلی!

نسخه فول خریداری شده برنامه!

اگر شما هم از دوست داران و علاقه مندان پادکست می باشید، ما برای شما یکی از بهترین پادکست پلیرهای معرفی شده برای اندروید تا به امروز را قرار داده ایم که بدون شک شما از دیدن آن شگفت زده خواهید شد. این برنامه با قیمت ۲٫۴۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رسد و دارای امتیاز بی نظیر ۴٫۶ می باشد!

برنامه ۴ سال است که در حال بروزرسانی مداوم می باشد و می توان گفت تاکنون پیشرفت های بسیاری داشته است به گونه ای که دیگر در آن هیچ مشکلی دیده نمی شود و بدون شک نظر تمامی کاربران را به خود اختصاص خواهد داد!

قابلیت بی صدا کردن، اضافه کردن صدا به پادکست ها، سرعت بخشیدن به آنها و صحبت بیش از حد آرام همگی از ویژگی های این برنامه می باشند که در دسترس کاربران قرار گرفته است و با چند لمس ساده می توانید از آنها بهره ببرید!

هر پادکستی که دوست دارید را انتخاب نمایید و هنگامی که می خواهید بخوابید با استفاده از تایمر برنامه آن را دانلود نمایید و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید همه چیز کنترل شده و به آسانی صورت خواهد گرفت!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.