نقد و بررسی بازی توسط اندرویدکده در اینجا

SBK15 Official Mobile Game

امتیاز ۴٫۴ در گوگل پلی!

نسخه فول آنلاک و خریداری شده بازی!

نسخه دارای دیتای مشترک!

گرافیکی ترین بازی موتور سواری منتشر شده برای اندروید!

SBK15 Official Mobile Game گرافیکی ترین بازی موتور سواری می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک در نگاه اول بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد زیرا گرافیک بازی بسیار بالا می باشد و هیچ رقیبی در زمینه گرافیک و گیم پلی این بازی در این سبک پیدا نمی شود! بازی امتیاز بسیار بالای ۴٫۴ را در فروشگاه گوگل پلی کسب کرده است و نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه آنلاک شده و فول بازی می باشد!

بازی تاکنون بیش از ۴٫۵ میلیون بار دانلود شده است و طرفداران بسیاری را دارد، نام این بازی برای تمامی طرفداران سری بازی های موتور سواری آشنا می باشد و یکی از بهترین ها است!

مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۵ شروع شده است و همه آماده هستند! آیا شما آماده اید تا وارد مسابقه شوید و یک رقابت بسیار چالش برانگیز را در پیست های مختلف با موتور سنگین آغاز نمایید تا سرانجام قهرمان جهان شوید؟ در این بازی شرکت های مختلفی وجود دارند و می توانید از موتورهایی نظیر : Aprilia, Kawasaki, Honda, Ducati, Suzuki, MV Agusta, BMW استفاده نمایید!

ویژگی های اصلی SBK15 Official Mobile Game

– مسابقات ۱۳ دوری WSBK که در تایلند برگزار می شوند در بازی وجود دارند!

– ۲۴ موتور سوار در ۱۴ گروه مختلف با مهارت های بسیار بالا و خاص

– ۳ حالت بازی، یعنی قهرمانی، مسابقه سریع و حمله زمان

– فیزیک بسیار پیشرفته و گرافیک عالی به همراه محیط واقع گرایانه

– کنترل و گیم پلی بی نظیر بازی با قابلیت حداکثر انعطاف پذیری

– گرافیک پویا با افکت های بی نظیر

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.