Dr. Panda in Space نام جدید ترین ساخته کمپانی Dr. Panda Ltd می باشد که دارای سبکی فانتزی و کودکانه همراه با گرافیک رنگاه و جذابی است. در این بازی شما باید از طریق فضاپیمی دوست داشتنی خود وارد سیارات دیگر شوید و به ماجراجویی بپردازید. سفینه دوست داشتنی خود را آماده یک سفر هیجان انگیز به فضا کنید و همراه با دکتر پاندا به سیارات مختلف سفر کنید. اما مسیر بعدی شما کجاست؟ این به شما و دکتر پاندا بستگی دارد!

شما باید با فضاپیمای خود همراه با دکتر پاندا به سیارک ها، ستاره ها و حتی سیاهچاله ها سفر کنید و به ماجراجویی بپردازید. در طول سفر خود به سیاره های مختلف با شخصیت های متفاوتی رو به رو خواهید شد که برخی دوست شما هستند و برخی دیگر دشمن شما پس باید با احتیاط کامل با شخصیت ها جدید برخورد کرده چرا که ممکن است خطرناک باشند.

در طول سفر خود ممکن است با شهاب سنگ ها برخورد کنید و فضا پیمای شما دچار نقص فنی شود پس باید با امکاناتی که در اختیار دارید فضا پیما را تعمیر کنید و به سفر خود ادامه دهید. در طول سفر خود شما با دو موجو فضایی جذاب و دوست داشتنی رو به رو خواهید شد، شما باید آن ها را پیش خود نگهدارید و به آن ها غذا دهید تا رشد کنند و بزرگ شوند. اما هنگامی که آن ها بزرگ شدند آیا به شما حمله می کنند؟ آیا دارای قدرت های افسانه ای هستند؟

ویژگی ها:

– سفارشی سازی فضا پیما با آیتم های مختلف

– کاوش در منظومه شمسی

– ملاقات با موجودات فضایی

– جمع آوری گیاهان فضایی

– بازی در جاذبه صفر!

– ماموریت های مختلف و جذاب

– تعمیر و نگهداری از فضاپیما

– بدون تبلیغات