برنده بهترین بازی Indie سال ۲۰۱۴

برنده چندین جایزه دیگر در کانادا

بازی Always Sometimes Monsters ساخته ای دیگر از کمپانی DevolverDigital یم باشد که توانسته است در مدت زمان محدودی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این بازی با وجود گرافیک ساده و پیکسلی خود توانسته است جوایز بین المللی بسیاری را از آن خود کند.

بدون پول و بدون شانس شما خود را شکست خورده و نابود شده پیدا خواهید کرد. تمام راه های نجات از این مشکلات بر روی شما بسته شده است و معشوقه شما در حال ازدواج با شخص دیگریست. بدون هیچ شانس و امیدی شما تصمیم می گیرید برای نجات زندگی و نجات معشوقه خود از یک ازدواج اجباری تلاش کنید. داستان بازی به اراده شما بستگی دارد، آیا شما میتوانید زندگی خود را از این دشواری های نجات دهید؟

شکست یا پیروزی
انتخاب بین پیروزی یا شکست؛ در این بازی شما باید برای نجات زندگی خود از دشواری ها تلاش کنید و معشوقه خود را از یک ازدواج اجباری نجات دهید. سبک بازی نقش افرینی یا RPG می باشد که دارای داستانی غنی و پر محتوا است.

انتخاب شخصیت
شما می توانید در ابتدای بازی یکی از شخصیت های موجود را با ویژگی های مختلف انتخاب نمایید (رنگ پوست، جنسیت، نوع مو و…) اما بر اساس انتخاب شما داستان بازی متفاوت خواهد بود به طور دقیق تر هر شخصیت دارای داستان متفاوتی خواهد بود.

مسیر های متفاوت
مسیر های متفاوتی برای رسیدن به هدف نهایی وجود دارد که هر مسیر دارای دشواری ها و چالش های مخصوصی می باشد.

اگر شما از دوستداران بازی های پیکسلی و داستانی هستید حتما بازی Always Sometimes Monsters را امتحان کنید. این بازی در نوع خود یکی از برترین ها می باشد.