اوج هیجان و حرارت فوتبال حرفه ای را با بازی قهرمانان فوتبال تجربه کنید. توپ را به وسط ببرید، پاس بدید، دریبل کنید و شوت بزنید و … گل! رقبای خود را شکست داده و در جام برزیل بازی کنید و یکه تاز صحنه فوتبال جهان باشید.

این بازی به سبک جدید و تازه ای بازی کلاسیک فوتبال را شبیه سازی می کند. این بازی مبتنی بر صحنه های زیبایی است که می توانید حرکت بازیکنان در زمین را ببینید، مثلا وقتی خواستید ( یا بازیکن حریف جلوی شما را گرفت) پاس دهید، دریبل بزنید یا به سمت دروازه شوت کنید. صحنه نشان می دهد که با توجه به قدرت بازیکن، موفق شدید یا نه. اما در قهرمانان فوتبال، مانند فوتبال واقعی، فقط حمله مهم نیست. شما باید دفاع کردن را بلد باشید و در هر لحظه بهترین گزینه دفاعی را انتخاب کنید تا جلوی حریفان را بگیرید. وقتی بازیکن حریف به دروازه شوت می کند، دروازه بان امکان دفع یا جمع کردن توپ را دارد.

قابلیت های بازیکنان از این قرار است: حمله، دفاع، پاس، افزایش/ کاهش سرعت، و دریبل. می توانید با گذراندن مراحل این مهارت ها را افزایش دهید و یک تیم قهرمان بسازید.

در قهرمانان فوتبال می توانید تیم خود را مدیریت کنید و اگر تیم تان نیاز تقویت داشته باشد، بازیکنان جدیدی در اختیار بگیرید.

ویژگی های بازی:

– گرافیک کارتونی شکل

– پاس، دریبل، شوت، گلزنی، نگه داشتن موقعیت، تکل و دفع یا جمع کردن شوت ها

– خرید و فروش بازیکنان برای ارتقا تیم

– هفت تورنمنت مختلف برای رسیدن به جام برزیل

– پاداش گرفتن برای ارتقا بازیکنان

– تجربه گرفتن و ارتقا تیم