DU Speed Booster & Cleaner نرم افزاری ایست که تمام نیاز های شما را در زمینه بهینه سازی انرویدتان تامین خواهد کرد این برنامه نام آشنا در پلتفرم اندروید مجموعه ای کامل و بی عیب و نقص برای مدیریت دستگاه شما میباشد که میتواند سرعت دستگاهتان را تا ۶۰% افزایش دهد . قابلیت پاک سازی فایل های زاید موجود در حافظه و آنتی ویروس داخلی با قابلیت آپدیت رایگان نیز به زیبایی هر چه تمام در این اپلیکیشن همه فن حریف گنجانده شده است. در مجموع: این نرم افزار برای پاک سازی تمام داده هایی که حذف آن ها از سیستم شما آسان نیست ساخته و پرداخته شده است.

آموزش استفاده:

در ابتدا یک بار به سمت چپ بکشید و با کلیک روی انیمیشن موشک به صفحه اصلی برید.

حالا در بخش اصلی قرار داریم قبل از هرچیز با کشیدن به سمت چپ به Game Booster برید اول گزینه scan رو بزنید بعد از اسکن روی علامت + کلیک کنید و نرم افزار ها و بازی هایی که دوست دارید موقع اجرا بهینه سازی بشن رو تیک بزنید.

دانلود DU Speed Booster & Cleaner 1.1.68 برنامه بهینه سازی سیستم اندروید + آموزش

برگدید به منو اصلی .شش گزینه وجود داره که هر کدام رو توضیح میدهم:

۱) Accelerate: در این قسمت هر نرم افزار و فعالیتی رو که فکر میکنید براتون بی استفاده هست رو تیک بزنید از این به بعد هر موقع اقدام به پاکسازی کنید موارد تیک زده متوقف و پاکسازی میشن.گزینه پایین صفحه نشون میده که چه تعداد از فعالیت ها قراره بهینه سازی بشه روش کلیک کنید تا برای اولین بار انجام بشه

۲) Trash Cleaner: این مورد خیلی حساس هست مواظب باشید باعث از دست رفتن اطلاعات برنامه هاتون نشید . حتما حتما تیک گزینه های Memory و  Cash رو بردارید تا به عنوان مثال اطلاعات داخل وایبرتون از دست نره. موردی که استفاده خیلی خوبی داره در این قسمت گزینه Large File Cleaner هست که اگه فایل های حجیمی رو حافظه باشه به نمایش در میاره . هرموقع دیدین حافظه دستگاهتون بی جا پر شده این گزینه رو باز کنید . تمام فایل های حجیم رو به ترتیب بزرگی نشون میده و میتونید پاکشون کنید مثلا دیتای باقی مونده از یک بازی پر حجم.

۳) Advanced Apps Manager:

uninstall : حذف دسته جمعی نرم افزار ها

apk manager : نصب و مدیریت دسته جمعی تمام فایل های apk موجود در حافظه

move to sd card :انتقال برنامه ها به حافظه خارجی

۴) با این گزینه میتونید سرعت وای فای و جی پی اس رو محک بزنید: Speed Test:

۵) Security :

anti virus :  میتونید با یک کلیک کل سیستم رو اسکن کنید و بد افزار ها رو پاک کنید.چند وقت بک بار از قسمت سه نقطه گوشه تصویر هم آنتی ویروس رو آپدیت کنید.

privacy advisor : میتونید مشاهده کنید که چه نرم افزار هایی به کدوم بخش ها دسترسی دارند و هر کدوم رو خواستید پاک کنید.

دانلود DU Speed Booster & Cleaner 1.1.68 برنامه بهینه سازی سیستم اندروید + آموزشمهم : برای سریع تر کردن فرایند Boost (بهینه سازی) دو راه وجود داره :

از طریق سه نقطه گوشه صفحه برید به setting میتونید برای مشاهده جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری از گزینه phone info استفاده کنید:

در تنظیمات نرم افزار با فعال کردن گزینه Float Window و در ادامه غیر فعال کردن only on home screen میتونید یک آیکون کوچیک که نمایانگر حافظه رم هست داشته باشید و با کشیدن اون به سمت پایین ،در هر وضعیتی ، به یک باره دستگاهتون رو بهینه سازی کنید
با استفاده از گزینه add quick switch میتونید یک ویجت شیک و مجهز رو برای بهینه سازی دستگاهتون فقط روی هوم اسکرین داشته باشید.