Grim Legends (Full) یک بازی در سبک فکری و هیدن ابجکت برای اندروید می باشد که توسط کمپانی Artifex Mundi sp. z o.o. ساخته و منتشر شده است. بازی Grim Legends (Full) دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی بسیار روانی می باشد که همراه با یک داستان غنی و پر محتوا توانسته است در مدت زمان محدودی توجه بسیاری از سایت های بزرگ دنیا را به خود جلب کند.

  در بازی Grim Legends شما وارد یک جهان شگفت انگیز از افسانه ها، سحر و جادو و رمز و راز می شوید. داستان بازی از این قرار است که در سایه جنگل های باستانی در پایین دره مه آلود روستای کوچکی به نام Ravenbrook وجود دارد. در این روستا جشن های بسیاری برگزار می شود و مردم آن همیشه شاد و مفرح هستند اما خرافاتی درباره ی این روستا وجود دارد که حلقه ای دفاعی دور روستا را احاطه کرده و  نمی گذارد ارواح جنگل و غم و اندوه وارد این روستا شود. در طرف دیگر روستا یک چاه بسیار عمیق و تاریک به نام مغاک وجود دارد که ترسناک ترین نقطه روستا می باشد و مردم روستا هرگز به آن چاه نزدیک نمی شوند.

 در یک شب زیبا یک زن جوان برای جشن عروسی خواهر دو قلو اش قصد سفر به روستا Ravenbrook را دارد. او سال ها خواهرش را ندیده بوده و به نظر او این دعوت نامه عروسی کمی عجیب و غریب بوده اما در هر حال او برای شرکت در جشن عروسی خواهرش به این  روستا سفر می کند اما غافل از این که یک خطر بزرگ در انتظار اوست. درست قبل از شروع شدن جشن عروسی یک غریبه وارد روستا می شود اما او کیست؟

ویژگی ها: 

– داستان هیجان انگیز پر از هیجان

– دارای ۲۴ مینی گیم و ۱۴ صحنه ی هیدن ابجکت

– ۲۸ منظره و مکان زیبا و دوست داشتنی

– ۱۱ شخصیت جذاب با احساسات مختلف و اسرار تاریک

– گرافیک جذاب و دوست داشتنی