طی چند سال اخیر با حجمه ی عظیمی از سرگرمی های اندرویدی مواجه بوده ایم که عده ای از آن ها با وجود پیشرفت و حجم بالا توانستند مخاطبان بسیاری را مجذوب خود کنند و عده ای نیز در نو آوری و خلاقیتِ آفرینش، پیش قدم بوده اند. در این میان بازی های کم حجم و به ظاهر ساده ای به عرصه قدم نهادند که در مدت بسیار اندک مخاطبان فراوانی را ساعت ها به چالش و سرگرمی کشیده اند. بازی ای که امروز میخواهیم برای دانلود در اختیارتان قرار دهیم نیز از این دسته است.

Twin Runners2 بدون شک یکی از چالش برنگیزترین بازی های حال حاضر برای سیستم عامل اندروید است که ارتباط مستقیمی با قدرت تمرکز و دقت شما دارد تنها حرکتی که در سراسر بازی باید انجام دهید لمس لحظه ای صفحه دستگاهتان است با این حال از ابتدای هر مرحله تا انتهای آن، که ممکن ساعت ها چالش را به همراه داشته باشد سراسر هیجان است ونهایت تمرکز و دقت را میطلبد.
در بازی Twin Runners 2 به مانند بازی های دونده ی معمول باید موانع را بدون برخود پشت سرگذارید اما با یک تفاوت بسیار هیجان انگیز و جدید که در هر بار لمس شما دو دونده را به طور هماهنگ هدایت میکند . هر بار ضربه بر روی صفحه باعث دور شدن و نزدیک شدن آن ها به یکدیگر میشود و بدین ترتیب باید از موانع متفاوت بدون برخود عبور نمایید. موانع و فضای بازی بسیار متنوع بوده که استرس بازی کننده را برای رویارویی با شکست، بیشتر و بیشتر میکند. باید اعتراف نمود که با توجه به سلایق شخصی، این بازی یکی از مهیج ترین هاست.