CAB IN THE CITY Premium

نسخه فوق آنلاک و خریداری شده بازی!

با ما همراه باشید!

CAB IN THE CITY یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و با قیمت ۲٫۹۷ دلار در گوگل پلی به فروش می رسد که نسخه فول خریداری شده و آنلاک آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

این بازی توسط شرکت Apar طراحی و ساخته شده است و یکی از برترین و گرافیکی ترین شبیه ساز های تاکسی می باشد که تا به امروز برای اندروید منتشر شده است و بدون شک شما از دیدن محیط بازی شگفت زده خواهید شد!

ماشین تاکسی خود را بردارید، آن را روشن کنید و در سطح شهر به دنبال مسافر بگردید و آنها را به موقع و در امنیت کامل به مقصد برسانید. توجه داشته باشید بازی به قدری واقع گرایانه طراحی شده است که شما باید مقداری از پول خود را برای خرج بنزین تاکسی کنار بگذارید و با پس انداز بقیه پول خود می توانید آیتم های بیشتر و تاکسی های جدیدتری برای خود بخرید!

در این بازی شما یک راننده تاکسی مطیع قانون می باشید، پس دقت کنید باید تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی و شهر را رعایت نمایید و یا سرعت مجاز در سطح شهر حرکت نمایید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.