Wolf Online

این بازی آنلاین و بی نظیر را از دست ندهید!

امتیاز ۴٫۳ در گوگل پلی!

دارای دیتای ۱۴۰ مگابایتی!

Wolf Online یک بازی فوق العاده زیبا و آنلاین بی نظیر می باشد که بدون شک در نگاه اول شما را شگفت زده و زمانی که وارد بازی می شوید نمی توانید از آن دل بکنید! بله دست است این بازی یکی از برترین بازی های آنلاینی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و دارای سبک متفاوت و بی نظیری است!

جنگی واقعی و بسیار وحشتناک در میان سه گرگ آغاز می شود و داستان بازی از اینجا است که شروع می شود! در این بازی آنلاین شما باید حیوانات دیگر را شکار کنید تا بتوانید برای خود غذا تهیه نمایید، البته به یاد داشته باشید گونه های دیگری از گرگ ها نیز وجود دارند و شما برای بقای خود و اثبات قبیله که دارید باید با آنها بجنگید و آنها را از بین ببرید. این بازی بهترین بازی آنلاین در سبک خود می باشد که تاکنون بیش از ۵ میلیون بازیکن در سراسر جهان به آن پیوسته اند و اکنون زمان شما است که وارد آن شوید و به بهترین گرگ جنگجو تبدیل شوید.

در این بازی همیشه به یاد داشته باشید شما یک گرگ هستید و در یک محیط زیست بسیار خشن می باشید، پس همیشه تا می توانید شکار کنید و تمامی حواس خود را جمع کنید که طعمه دیگر گرگ ها نشوید و شکار نشوید!

– بهترین بازی گرگ با سو گونه مختلف گرگ

– قابلیت انتخاب گرگ های مختلف برای بازی از میان ۱۲ گرگ

– شکار حیوانات دیگر و اشتراک گذاری مواد غذایی با دیگر گرگ ها

– احضار گرگ های دیگر زمانی که خسته شده اید!

– کسب پیروزی، افتخار، حمله، دفاع و ارتقا مهارت های خود

– مبارزه با هیولاهای مختلف و کم نظیر

– بیش از ۶ نقشه مختلف برای کاوش و شکار حیوانات

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی آنلاین را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!