Dubstep Hero: Fresh Wobbles

گیتار هیرو برای اندروید با نامی دیگر!

امتیاز ۴٫۲ در گوگل پلی!

Dubstep Hero: Fresh Wobbles یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا این بازی دقیقا همانند بازی گیتار هیرو می باشد که چندی پیش نسخه های بسیاری از آن برای PC و کنسول ها منتشر شده بود و به یکی از بهترین بازی های گیتار برقی در زمان خود تبدیل شده است می باشد!

بازی دارای امتیاز ۴٫۳ در گوگل پلی می باشد و تاکنون بیش از میلیون ها بار مورد دانلود بازیکنان قرار گرفته است و یکی از بهترین بازی های موسیقی الکترونیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است!

در این بازی شما باید ریتم هایی که پیش و روی شما قرار می گیرند را به دقت بنوازید و آنها را یکی پس از دیگری بنوازید تا آهنگ مورد نظر به خوبی پخش شود و در پایان نتایج خود را ببینید و به اشتباهات خود پی ببرید!

بازی دارای بیش از ۳۰ آهنگ مختلف می باشد که به تدریج و با گذشت مراحل سخت تر خواهند شد و بدون شک شما را به چالش خواهند کشید! اگر شما هم از علاقه مندان بازی های موزیکال و صد البته سبک گیتار هیرو می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی شاهکار و کم نظیر را که برای اندروید منتشر شده است از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!