Merchants of Kaidan | مود شده همراه با دیتا ۳ پردازنده

بازی بسیار زیبا Merchants of Kaidan یک بازی چالش انگیز و نقش آفرینی برای اندروید می باشد که از طرف کمپانی Forever Entertainment تهیه و عرضه شده است. این بازی مهیج دارای داستانی حماسی و جنگاوری همراه با گرافیک و گیم پلی بسیار عالی می باشد. قیمت این بازی در پلی استور ۵٫۹۹ دلار می باشد که برای شما کاربران عزیز به صورت کاملا رایگان همراه با دیتا مخصوص تمام پردازنده ها قرار دادیم.

بازی Merchants of Kaidan یک بازی چالش انگیز با ویژگی های سبک نقش آفرینی یا RPG می باشد. شما در بازی  Merchants of Kaidan در نقش یک تاجر موفق هستید. وظیفه شما سفر به سراسر جهان و پیدا کردن فرصت های طلایی خرید و فروش است. شام باید با هوش و ذکاوت خود بهترین کالا ها را در بهترین زمان خریداری کنید و با بیشترین سود بفروشید. شاید به نظر شما این کار ساده باشد اما باید بگوییم بسیار سختر از آن چیزی هست که فکر می کنید.

یک تاجر خوب همیشه باید قیمت های بازار را بداند، به شایعات گوش کند و زیرک باشد. شما باید همیشه بدانید که چه وقایعی می تواند روی قیمت ها تاثیر گذر باشد. علاوه بر موارد گفته شده شما باید همیشه سود و ضرر خود را حساب کنید و آن ها را در دفترچه خود یادداشت کنید.

دانلود بازی Merchants of Kaidan را به تمام دوستداران بازی های فکری و نقش آفرینی پیشنهاد می نماییم. بازی دارای سه داتان مستقل می باشد که هر سه مربوط به بازگانان شهر  Kaidan است. داستان اصلی بازی در رابطه با قتل پدر بازگان اصلی بازی می باشد که شما در نقش همان بازگان هستید.