بازی Little Dictator یک بازی طنز آمیز و جالب برای اندروید می باشد که توسط کمپانی Built Games LLC منتشر شده است. این بازی جالب در رابطه با رهبر کره شمالی کیم جونگ یو می باشد که قصد نابود سازی غرب را با موشک های اتمی خود دارد. کیم، رهبر کره شمالی اکنون موشک های خود را آزاد کرده است و آن ها با سرعت تمام در حال رفتن به سمت غرب می باشند، شما باید با یک کنترل لمسی بسیار ساده این موشک ها را کنترل نمایید و آن ها را به مقصد برسانید!

کیم جونگ یو رهبر کره شمالی بر تصمیم خود بسیار پافشاری می کند و هرگز قصد متوقف کردن این موشک ها را ندارد. او خود مسئولیت هدایت موشک ها را بر عهده دارد و شما باید او را در این کار همراهی کنید. اما غرب نیز از خود دفاع می کند و موشک ها را در آسمان منهدم خواهد کرد اما شما نباید از تصمیم خود منصرف شوید و موشک های دیگری پرتاب کنید.

بازی در نگاه اول بسیار ساده و کودکانه به نظر می رسد اما در واقع باید بگوییم بازی Little Dictator یک بازی طنز آمیز و دوست داشتنی می باشد که دارای داستانی جالب و گرافیک کارتونی می باشد.

دانلود بازی Little Dictator را به دوستداران بازی های فانتزی و هیحجان انگیز پیشنهاد می نمایم. بازی دارای گیم پلی و گرافیک دوست داشتنی می باشد.