Need for Speed No Limits” بازی جدید و جذاب در سبک ریسینگ با عنوان نید فور اسپید: بدون محدویت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. شروع به جمع آوری کلکسیونی از برترین ماشین های واقعی بکنید و از طریق ویژگی ها و آیتم های بسیار آن ها را سفارشی سازی کنید تا ماشین رویایی خود را بسازید! با بیش از ۲۵۰ میلیون از قطعات ماشین خود را پیشرفته سازید و راه خود را برای تبدیل شدن به برترین راننده ماشین سواری هموار کنید. سلاح هایی برای از بین بردن ماشین های رقبا در ماشین خود جا سازی کنید و در مواقع اضطراری از آن ها استفاده نمایید.

خیابان

باسرعت دنده ماشین را عوض کنید، نیتروژن را آزاد کنید و وارد رقابت های نفس گیر و چالش انگیز ماشین سواری شوید. در خیابان های پر ترافیک و شلوغ شروع به لایی کشید و سبقت گرفتن کنید. هیجان واقعی یک بازی ماشین سواری را می توانید در بازی Need for Speed No Limits تجربه کنید.

بازی Need for Speed™ No Limits دارای گرافیک بی نظیری می باشد و ماشین ها و دیگر عناصر بازی به صورت حرفه ای طراحی شده اند. و قطعا شما را شگفت زده خواهند کرد.

نقد و بررسی تخصصی بازی توسط اندرویدکده

دانلود جدیدترین آپدیت بازی نید فور اسپید Need for Speed No Limits 7.5.0 اندروید

Need for Speed No Limits نام جدید ترین ساخته کمپانی EA می باشد که دقایقی پیش نسخه جدید آن در پلی استور عرضه شد. این بازی بسیار زیبا و شگفت انگیز دارای گرافیکی HD و گیم پلی اعتیادآوری می باشد که شما را حیرت زده خواهد کرد.

آدرنالین خون شما بالا می رود در این سری از بازی های جنون سرعت! این شعار سازنده بازی در مورد بازی Need for Speed No Limits می باشد. از بین طیف گسترده ای از ماشین های مسابقه ای یکی را انتخاب کرده و وارد رقابت های نفس گیر ماشین سواری شوید.