بازی انیمیشن معروف Big Hero 6 | Big Hero 6 Bot Fight

نسخه همه چیز نامحدود!

به همراه دیتا

بازی بسیار زیبا و دوست داشتنی Big Hero 6 Bot Fight یکی دیگر از ساخته های کمپانی مشهور  Disney می باشد که بر اساس داستان انیمیشن Big Hero 6 طراحی و منتشر شده است. در بازی Big Hero 6 Bot Fight به ادامه ماجراجویی خود همراه با بیمکس و شش قهرمان بزرگ دیگر بپردازید و در ماموریت های اکشن و فانتزی دیگری شرکت کنید.

هیجان تجربه مبارزه استراتژی:
به افزایش قدرت تیم قهرمانی خود بپردازید و با یک استراتژی پیشرفته و هوشمند به دشمن حمله کنید.

افزایش سطح، ساخت برترین تیم حماسی:
بیش از ۱۰۰ نوع ربات شگفت انگیز و متنوع برای قرار دادن در تیم حماسی خود و انجام مبارزات حرفه ای و سخت برای افزایش سطح تیم مبارزه ای تان در لیگ مبارزه ای ربات ها! همچنین شما می توانید قسمت های کمیابی به ربات هایتان اضافه کنید تا یک ربات قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد درست کنید. علاوه بر موارد گفته شده می توانید چند ربات مختلف را با هم ترکیب کنید تا یک ربات قدرتمند ایجاد نمایید.

ساخت یک تیم با دوستان خود:
دوستان خود را برای انجام ماموریت ها و نبرد ها دعوت کنید و پاداش بدست بیاورید. بازیکنان بازی Big Hero 6 Bot Fight هر روز در حال افزایش هستند پس دوستان خود را به این بازی دعوت کنید تا بتوانید یک تیم بسیار قوی و بزرگ ایجاد نمایید.

بازی Big Hero 6 Bot Fight به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است اما می توانید برای کسب سکه و ایتم های دیگر از داخل بازی هزینه ای پرداخت نمایید. همانطور که گفته شد این بازی ساخت کمپانی Disney می باشد که یکی از برترین کمپانی های بزرگ دنیا به شمار می رود. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.