بازی بسیار زیبا و دوست داشتنی Draw the Path یکی دیگر از ساخته های کمپانی Simple Things می باشد که دقایقی پیش نسخه جدید ان بازی را عرضه نمود. بازی Draw the Path یک بازی فانتزی و هیجان انگیز، با گرافیکی ساده و گیم پلی دوست داشتنی برای اندروید می باشد که می تواند با تمام سادگی خود شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

روش انجام بازی به این شکل می باشد که شما باید یک گوی نارنجی رنگ را به مسیر مشخص شده هدایت کنید و نگذارید که گوی به موانع برخورد کند و یا در چاه بیفتد. اما چگونه می تونید این گوی را کنترل کنید؟ بسیار ساده است، با کشید انگشت خود بر روی صفحه مسیر حرکت گوی را تغییر می دهید و از ورود آن به چاه یا برخورد با موانع جلوگیری می کنید. همچنین باید مسیر گوی را به گونه ای تعین کنید کنید که با ستاره ها برخورد کند تا بتوانید بیشترین امتیاز را کسب نمایید.

بازی Draw the Path دارای بیش از ۱۰۰ مرحله چالش بر انگیز و هیجانی می باشد که می تواند شما را معتاد خود کند! این بازی شبیه به بازی های Cut The Rope می باشد که دارای افکت ها و جلوه های بسیار دوست داشتنی است. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی Draw the Path به ادامه مطلب مراجعه نمایید.