کمپانی موفق Big Fish Games را دیگر همه گیمر ها به خوبی می شناند. این کمپانی موفق اغلب بازی های خود را در موضوع ماجراجویی و فکری منتشر می کند. این کمپانی دقایقی پیش نسخه جدید بازی League of Light: Dark Omens Full را معرفی نمود که در ادامه آن را خدمت شما معرفی می کنیم.

سال ۱۸۶۶ است. شما برای رفتن به یک قلعه تاریخی در کوهای کارپات  پا به یک سفر خطرناک و هیجان انگیز گذاشته اید. هر ساله در این قلعه تاریخی و پنهانی یک گروه که وظیفه مبارزه با نیروهای تاریکی را دارند دور هم جمع می شوند شما نیز برای پیوستن به این گروه مخفی به این کوه سفر کرده اید.

بعد رفتن به این قلعه خطرناک و پیوستن به این گروه مخفی، آن ها به شما اولین ماموریت را دادن، ماموریت شما رفتن به یک روستای دور افتاده است و مبارزه با یک جانور خطرناک. این جانور خطرناک شادی و آرامش را از این شهر دور کرده است. حال شما بایداین موجود را از روستا بیرون کنید و ماموریت خود را به پایان برسانید. اما آیا شما توانایی این کار را دارید؟ به شما بستگی دارد.

بازی League of Light: Dark Omens Full هماطنطور که گفته شد یک بازی فکری و هیدن آبجکت می باشد که شما باید به کشف آیتم های پنهان در بازی بپردازید. همچنین معما ها و پازل های مختلفی در بازی وجود دارد که شما را به چالش خواهند کشید.

ویژگی ها:

– پیدا کردن هزاران اشیاء پنهان

– دارا بودن ده ها مینی بازی دیگر

– پیدا کردن سرنخ برای انجام ماموریت ها

– گرافیک بسیار بالا

– ماجراجویی بی انتها