با یکی دیگر از بازی های سطح پایین و ساده در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. بازی  جاب و دوست داشتنی Mikey Boots یکی دیگر از ساخته های کمپانی Noodlecake Studios Inc می باشد که ساعاتی پیش ورژن اولیه آن در پلی استور عرضه شد و اکنون خدمت کاربران عزیز اندرویدکده معرفی می کنیم.

بازی Mikey Boots دارای گرافیکی ساده و در حد بازی های سگا می باشد که می تواند برای کاربران بسیار جالب به نظر برسد. در این بازی شما در نقش یک شخصیت قهرمانانه هستید و باید از بین کسری موانع عبور نمایید تا به مقصد برسید. در این راه شما با موانعی برخورد می کنید و باید از آن ها بپرید یا آن ها را نابود سازید. همچنین شما باید برای افزایش امتیاز سکه های موجود در راه را دریافت کنید.

بازی دارای سطح های مختلفی است و مراحل بسیار زیبایی را دارا می باشد. اگر شما از دسته کاربرانی هستید که بازی های ساده و اکشن را دوست دارید حتما بازی Mikey Boots را امتحان کنید.

ویژگی ها:

– ۶ محیط مختلف با ۴۲ مرحله جذاب

– ۲ شخصیت اصلی در بازی وجود دارد

– ۲۳۰ آیتم پنهان

– کسب دستاورد ها و هدف های مختلف

– کنترل HID

بازی Mikey Boots هماطنرو که گفته شد همانند بازی های کنسول سگا و قدیمی می باشد. اگر دوست دارید به خاطرات کودکی خود بازگردید حتما بازی را امتحان کنید. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.