WildLife – America نام ساخته جدید کمپانی Tivola می باشد که در آن شما با حیوانات و حیات وحش آمریکا رو به رو می شوید و در این بازی زیبا شما باید با انواع حیوانات اهلی و وحشی موجود در آمریکا رو به رو شوید. وظیفه شما مراقبت از این حیوانات دوست داشتنی است. همانند یک پرستار باید از این حیوانات مراقبت کنید و در صورت صدمه دیدن آن ها را درمان کنید.

در یک محیط کاملا سه بعدی و جذاب با حیواناتی نظیر سنجاب، خرس، مار و سگ رو به رو شوید و لذت یک بازی حیات وحش واقعی را ببرید. شما باید بر اساس علائم و نشانه ها بیماری های حیوانات را شناسایی کنید و به جهت بهبود آن ها عمل کنید. علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید از ایتم ها و وسایل مختلف برای جذاب تر کردن بازی استفاده کنید. همچنین در این بازی تعدادی از حیوانات در حال انقراض نیز شبیه سازی شده است که می توانید آن ها را در جنگ های سرد سیر کانادا پیدا کنید.

Tivola کمپانی به خوبی توانسته است حیوانات درون بازی را شبیه سازی نماید و با یک گرافیک فوق العاده بالا در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین گیم پلی بازی بسیار حرفه ای طراحی شده است به طوری که حس واقعی یک بازی حیات وحش را برای شما به ارمغان می آورد.

دانلود بازی WildLife – America را به تمام دوستداران بازی های حیات وحش و شبیه سازی حیوانات پیشنهاد می کنیم. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.