بازی بسیار معروف “LIMBO” که تا به امروز فقط برای سیستم عامل ios منتشر شده بود دقایقی پیش برای اندروید معرفی شد و به درخواست کاربران آن را برای شما عزیزان قرار دادیم. داستان بازی درباره یک پسر جوان است که به دنبال خواهر گمشده خود میگردد. در پی جستجوی خود اکنون او به دوزخ آمده است و فکر می کند که خواهرش در دوزخ زندانی شده است! پسر جوان داستان ما از هیچ چیزی ترسی ندارد و برای نجات خواهرش همه چیز را به جان می خرد! شما باید در این جستجو و ماجراجویی ترسناک همراه او شوید و به او برای پیدا کرن خواهرش کمک کنید.

گرافیک بازی LIMBO به صورت دو بعدی است و فقط از دو رنگ سیاه و سفید در طراحی بازی استفاده شده است که بسیار جذاب و هیجان انگیز شده است. این بازی مهیج دارای داستانی بسیار جالب و دوست داشتنی است که با یک گرافیک و گیم پلی بسیار جذاب می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

همانور که گفته شد این بازی فقط برای سیستم عامل ios عرضه شده بود و دقایقی پیش نسخه اندروید ان در پلی استور عرضه شد. این بازی مورد توجه بسیاری از سایت های معتبر اندرویدی قرار گرفته است و امیدواریم شما کاربران عزیز سایت اندروید کده نیز از این بازی لذت ببرید.

نقد و بررسی بازی توسط اندرویدکده دراینجا

دانلود بازی برزخ LIMBO v1.20 اندروید - همراه دیتا