اگر یادتان باشد همین چند وقت پیش بود که نسخه ۵٫۰ سیستم عامل اندروید از سوی شرکت گوگل معرفی شد.از آن موقع به بعد تمامی شرکت های تولید گوشی های هوشمند سعی کردند این آپدیت را برای گوشی های خود عرضه کنند تا اعتبار بیشتری را نزد کاربران کسب نمایند.هم اکنون سامسونگ این آپدیت را برای Galaxy S5 عرضه کرده است تا کاربران این گوشی بتوانند نهایت استفاده را از اسمارتفون خود ببرند.رام رسمی اندروید ۵ برای Galaxy S5 در همین پست برای شما کاربران عزیز آماده شده است که شما می توانید در ادامه مطلب آن را دانلود کنید.


پیش نیاز:

در ابتدا از نصب بودن درایور گوشی مطمئن شوید.سپس برنامه odin را دانلود کرده و آن را از فایل زیپ خارج نمایید

آموزش نصب:

ابتدا برنامه odin را اجرا کنید و فایل فریمور را از حالت زیپ خارج نمایید.سپس در قسمت AP فایل tar.md5 را قرار دهید.گوشی را خاموش کرده و با گرفتن همزمان کلید های “ولوم پایین + هوم + پاور” آن را به حالت دانلودینگ ببرید.
حالا نوبت آن رسیده که گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید و پس از آبی شدن قسمت ID:COM در برنامه odin بر روی کلید Start کلیک کنید.از اینجا به بعد همه چیز را به دست کامپیوتر بسپارید و پس از نمایش کلمه pass گوشی را از کامپیوتر جدا کنید.
پس از راه اندازی دوباره گوشی که ممکن مدت زمان بیشتری طول بکشید، شما اندروید ۵٫۰ را بر روی گوشی Galaxy S5 خود مشاهده خواهید کرد.