بازی مهیج Rocket Craze 3D یک بازی موشک سواری برای اندروید می باشد که با افکت های سه بعدی و ویژگی های منحصر به فرد می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

در بازی Rocket Craze 3D شما کنترل یک راکت را بر عهده دارید و باید تا جایی که می توانید بالا بروید! در این نسخه از بازی شما می توانید با راکت خود تیر اندازی هم بکنید و موانع جلوی راهتان را نابود سازید. در طول پروازتان به آسمان مواظب باشید، چرا که آسمان از آنچه فکر می کنید شلوغ تر است! بله، در آسمان موانع و اجسام بسیاری وجود دارد که ممکن است شما با آن ها برخورد کنید و باعث سقوطتان شود پس باید به دقت حواستان باشد و نگذارید که موانع و اجسام با شما برخورد کنند.

شما باید همیشه مخزن سوخت راکت خود را پر نگهدارید تا در بین سفرتان دچار مشکل نشوید. همچنین باید سلاح هایتان را آماده شلیک نگهدارید تا در مواقع لزوم از آن ها استفاده نمایید. در صورتی که به یک مانع رسیدید که نمیتوانید جا خالی دهید و از آن فرار کنید بهترین کار برای خلاص شدن از ان، استفاده از سلاح و نابود کردن آن مانع است.

بازی Rocket Craze 3D بسیار سرگرم کننده و جالب می باشد که دارای گیم پلی ساده ای است. این بازی زیبا را می توانید از ادامه مطلب دانلود نمایید ولذت ببرید.