بازی مهیج و جالب Balloon Getaway یک بازی زیبا با موضوعی متفاوت و جدید می باشد که ساعاتی پیش نسخه جدید ان در پلی استور عرضه شد. در این بازی زیبا شما در نقش یک خلبان هستید و وظیفه دارید که یک بالون را هدایت نمایید.

داستان بازی از این قرار است که تعدادی افراد مرموز قصد  دارند که شما را اسیر نمایند اما شما با یک بالن که در اختیار دارید از دست آن ها فرار می کنید و تا جایی که می توانید به بالای آسمان می روید. البته این افراد نیز به دنبال شما می آیند ولی شما باید از طریق سلاح هایی که در اختیار دارید از خود دفاع کنید.

بازی همانند یک بازی تیراندازی می باشد که شما باید از طریق سلاح هایتان در یک بالون دو بعدی از خودتان دفاع کنید ونگذارید که آن ها شما را دستگیر کنند. بازی Balloon Getaway دارای گیم پلی ساده ای می باشد که باعث شده بازیکنان بتوانند به راحتی با ساختار بازی ارتباط برقرار نمایند. همانطور که گفته شد استودیو بازی سازی Zeenoh Games یک بازی با موضوع جدید منتشر کرده است که می تواند برای شما تازگی داشته باشد.

دانلود بازی Balloon Getaway را به آن دسته از افرادی که از بازی های اندروید با موضوعات تکراری خسته شده اند پیشنهاد می نماییم. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.