در بازی Kill Shot شما به عنوان یک تیر انداز حرفه ای هستید و باید در ماموریت های خطرناک و پیچیده حاضر شوید. با دسترسی به سلاح های قدرتمند شما باید به صورت کاملا مخفیانه به انجام ماموریت بپردازید. سفر کنید به خاک دشمن و به صورت مخفیانه اهداف سری و مهم را از بین ببرید و بدون اینکه رد پایی از خود به جای بگذارید برگردید. تفنگ خود را همیشه آماده نگه دارید، زوم کنید تا بهتر بتوانید هدف خود را شناسایی کنید…یک نفس عمیق بکشید و شلیک.

به بازی Kill Shot و ماجراجویی شوتر اول شخص خود در گجت های اندرویدی خوش آمدید.

ماموریت های شوتر اول شخص مهیج

شما در نقش یک مامور مخفی عملیات های ویژه هستید و باید وظیفه محول شده خود را در حملات نظامی خشن به نحو احسن به انجام رسانید. در انواع مراحل تهاجمی و مخفیانه باید شلیک های دقیق و مرگبار انجام دهید و تا می توانید نیرو های دشمن را زمینگیر کنید.

قدرت شلیک خود را برگزینید

یک مامور خبره نظامی بی تردید دسترسی کامل به انواع تجهیزات جنگی، سلاح ها و … را دارد پس با تکیه بر نشانه گیر تفنگ خود و همچنین اعتماد به توانایی های تیر اندازی شخصی، ماموریت ها را تکمیل کنید. قادر هستید سلاح تک تیر انداز خود را ارتقا دهید تا برد بیشتر، هدف گیری دقیق تر و قدرت تخریب بالا تری را ارائه دهند.

بی وقفه شلیک کنید

در هنگامی که به عنوان یک تک تیر انداز به ماموریت های مختلف اعزام می شوید وظیف شما نفوذ به قلمروی دشمن در خفای کامل خواهد بود تا بتوانید اهداف مخفی را پیدا کرده و آن ها را از صفحه روزگار برچینید. به چشمی اسلحه خود خیره شوید و تا زمانی که هدف را پیدا نکرده اید به جست و جو ادامه دهید. زوم کنید و هدف را به صورت کامل تشخیص هویت نمایید یک نفس عمیق بکشید، ماشه را فشار دهید و در نهایت شلیک مرگبار خود را انجام دهید. آگاه باشید که مافوق شما نیاز به قتل های تایید شده دارد پس هرگز خطا نکنید! بیش از ۱۰۰ سلاح متنوع در طول مراحل و ماموریت ها وجود دارد که آرام آرام آن ها را به دست می آورید. قناصه، مسلسل، هفت تیر، شاتگان و سلاح های دیگر در دسترس شما هستند که هر یک قابلیت ارتقا دارند.

دانلود بازی شلیک مرگبار Kill Shot v3.7.11 اندروید