American Snipers یکی از برترین بازی های شبیه سازی تک تیر انداز برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی سازی Top Free Best Games. طراحی و منتشر شده است

نفس خود را نگه دارید، آرام باشید، ماشه را بکش و گلوله را به هدف شلیک کن. هیچ اشتباهی نباید رخ دهد چرا که شما یک تک تیر انداز هستید. ماموریت شما ساده است: کشتن دشمنان برای محافظت از نیروهای خود. همچنین شما باید به نیروهای خود خطرات احتمالی را هشدار دهید به عنوان مثال اگر چیز مشکوکی مشاهده کردید به نیروهایتان خبر دهید تا در برابر خطرات احتمالی آماده باشند.

بازی American Snipers تمام ویژگی های یک بازی تک تیر انداز را برای شما فراهم می آورد. گیم پلی بازی بسیار خوب می باشد و به خوبی یک ماموریت تک تیر اندازی را شبیه سازی نموده است. شما در این بازی به عنوان یک تک تیر انداز حرفه ای هستید که در خفا و به صورت پنهانی به انجام ماموریت می پردازد. با گذشت مراحل شما آموزش های بیشتری خواهید دید، آموزش هایی مانند شلیک در هوای طوفانی و باید همچنین با کسب امتیاز می توانید سلاح ها و تجهیزات بیشتری خریداری کنید و لذت ببرید. برخی هدف ها باید قبل از اینکه آن ها به شما شلیک کنند کشته شوند وگرنه شما کشته خواهید شد!

ویژگی ها:

– گیم پلی سریع

– ماموریت های مختلف و هیجان انگیز

– ویژگی های کنترلی حرفه ای

– آموزش تک تیر اندازی در خفا (با گذشتن از هر مرحله قدرت شما بیشتر خواهد شد)