بازی ماجراجویی و فکری Deep Silver با گرافیک HD | برای اولین با در بین تمام سایت های اندروید

Secret Files Sam Peters یک بازی فکری و معمایی با گرافیک HD برای اندروید می باشد که دقایقی پیش توسط استودیو بازی سازی Deep Silver برای اندروید عرضه شد.

این بازی بر اساس سری داستان های جالب Sam Peters طراحی شده است و دارای گرافیک و گیم پلی بسیار بالایی می باشد. در این سری از بازی سفری ماجراجویانه به قلب آفریقا دارید.

داستان بازی از این قرار است که DNA موجود فضایی در آتشفشانی در غنا پیدا میشود.  خبرنگار جسور ما Sam peters مشتاق این خبر به دنبال کشف راز آن میگردد. اما قبل از این که ماموریت خود را در دریاچه بوسومت وی اغاز کند ، روزها باید از بیابان های خطرناک و سد از حیوانات جنگل بعد از آن ، و شب ها با حیوانات اهریمنی افریقای باستان عبور کند و خیلی زود به فکر این خواهد افتاد که چاپ مقاله ای روی صفحه اول یه مجله ی علمی واقعا ارزش به حاطر انداختن جان خودش را دارد یا نه؟

سم پیترز را کمک کنید ، نقش اول بی باک بازی را در حل پرونده ی معمایی پیچده ای یاری کنید ، تا از پس تجسس های چالش برانگیز و معماهای پر رمز و راز در این داستان هیجان انگیز در جنگل های غنا  برآید . مکان های جذاب ، سناریوهای مختلف بازجویی ، شخصیت های جالب ، و یافتن اطلاعات مختلف همه و همه برای یافتن رازی که در زیر دریاچه ی موسومتوی یک میلیون سال است پنهان شده .

-داستانی جذاب با توجه به بودجه کم بازی

– اطلاعات علمی که با افسانه های افریقایی در می امیزد.

– مکان های فراوان و زیبا ، با طراحی های فوق العاده

– تصاویر بسیار باکیفیت با جزییات باورنکردنی

– صداگذاری عالی توسط معروف ترین دوبلورهای دنیا که با زیرنویس نیز همراه است .