بازی جالب DirtyDices یک بازی با موضوعی جدید برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی سازی MACE.Crystal studio طراحی و منتشر گردیده است. داستان بازی سبکی جدید داشته که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

در ابتدای بازی شما خود را در یک جهان دیگر پیدا می کنید که پر از موجودات عجیب غریب هستند. اما چرا شما اینجا هستید و دلیل آمدن شما به اینجا چیست؟ شخصیت باز در یک مسابقه شرطی می برد و در آخر بازی رقیب او یک تیر به او شلیک می کند، همه جا برای او تاریک می شود و هنگامی که چشمانش را باز می کند خود را در این جهان عجیب و غریب پیدا میکند.

شخصیت داستان ما باید برای رهایی از این کابوس و بازگشت به دنیای خود با در دست گرفتن سلاح های موجود در بازی با هیولاها و دیگر موجودات افسانه ای بازی مبارزه کند و هرگز تسلیم نشود. شما باید تجهیزات و سلاح های جدیدی به دست آورید اگر می خواهید در این جهان ترسناک زنده بمانید.

البته اساس بازی بر پایه پرتاب تاس می باشد، به این صورت که شما تاس را پرتاب می کنید و بر اساس عدد خوانده شده از روی تاس شما با یک چالش رو به رو می شوید و باید از ان چالش جان سالم به در ببرید.

همانطور که گفته شد بازی DirtyDices دارای داستانی جدید و موضوع و سبکی جدید می باشد که همراه با یک گرافیک مطلوب و گیم پلی دوست داشتنی می تواند نظر شما را جلب کند. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.