بازی Avernum: Escape From the Pit یک بازی حماسی با گیم پلی فوق العاده برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی سازی Spiderweb Software طراحی و منتشر گردیده است. بازی به صورت حرفه ای طراحی شده است و بدون هیچ مشکلی بر روی تبلت ها نیز اجرا می شود. شما می توانید در بیش از ۳۰ مرحله هیجان انگیز به ماجراجویی و نبرد بپردازید و لذت واقعی یک بازی حماسی را تجربه کنید.

داستان بازی:
شما به عالم مردگان فرستاده شده اید و دیگر رنگ خورشید و روشنایی را نخواهید دید. سرزمین شما به دست امپراطور هاتورن اداره می شد. تمام سرزمین ها بر اساس دستورات بی رحمانه وی اداره می شد و هر کس که حرفی از نارضایتی میزد به تاریکی فرستاده می شد. اما هنوز یک سرزمین باقی مانده است که از دستورات پادشاه پیروی نمی کند، یک سرزمین در اعماق زمین که با سحر و جادو محافظت می شود. به مردمان این سرزمنی بپیوندید و سرزمین خود را از تاریکی نجات دهید. چشم امید مردمان سرزمینتان فقط به شماست، پس آن ها را نا امید نکنید همین الان برای آزادی سرزمین خود به پا خیزید.

بازی Avernum: Escape From the Pit دارای گرافیکی خارق العاده می باشد که در یک سطح هیجان انگیز می تواند حس واقعی یک بازی حماسی را به شما القا نماید.

ویژگی ها:

– ماجراجویی حماسی در یک محیط ترسناک و جذاب

– شهر ها و سرزمین های نفرین شده

– سه حالت بازی متفاوت

– بیش از ده ماموریت هیجان انگیز و بیش از صد آیتم جادویی

– سیستم کنترلی غنی با بیش از ۵۰ آیتم سرگرم کننده

دانلود بازی Avernum: Escape From the Pit را به تمام دوستداران بازی های حماسی پیشنهاد می کنیم. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.