بازی فوق العاده زیبای Zombie Gunship: Gun Dead 3D یک بازی اکشن می باشد که در آن شما به جنگ زامبی های می روید. این بازی هیجان انگیز از سوی استودیو بازی سازی Limbic منتشر شده است و توانسته است نظرات مثبتی از خود به جای بگذارد.

در بازی Zombie Gunship: Gun Dead 3D شما در یک هواپیما جنگی هستید و باید توسط سلاح های جنگی موجود در هواپیما زامبی ها را مورد هدف قرار دهید. نام هواپیمایی که در آن قرار دارید AC-130 نام دارد و به عنوان یکی از قدرتمندترین هواپیما ها شناخته می شود.

هدف اصلی شما در بازی مبارزه با زامبی ها و نجات دنیا از دست آن هاست. پس با یک استراتژی هوشمند و به کار گیری امکانات موجود به جنگ با این موجودات بروید و نگذارید که نسل بشریت از بین برود. با نابود سازی زامبی ها شما امتیاز و پول دریافت می کنید و می توانید با کسب امتیاز سلاح های خود را قدرتمند تر و پیشرفته سازید. اما هوشیار باشید که تعداد محدودی انسان نیز در بین این زامبی ها وجود دارند که باید آن ها را نجات دهید.

ویژگی ها:

– طراحی حرفه ای بازی در یک محیط شب و سه بعدی

– استفاده از رادار برای پیدا کردن زامبی ها بر روی زمین

– دارا بودن طیف گسترده ای از سلاح ها و بمب افکن های قدرتمند که می توانید همه ی آن ها را پیشرفته تر سازید

– اهداف مشخص و کامل

– طراحی هوشمند عناصر کنترلی که به راحتی می تواند با آن ها ارتباط برقرار سازید

– گرافیک سه بعدی

دانلود بازی Zombie Gunship: Gun Dead 3D را به تمام دوستداران بازی های اکشن با موضوع زامبی پیشنهاد می کنیم. این بازی دارای گرافیک سه بعدی و گیم پلی اعتیاد آور می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند.