برترین بازی رالی خیابانی برای اندروید

بازی مهیج Raging Thunder 2 HD برترین بازی مسابقات رالی خیابانی برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی سازی Polarbit برای اندروید طراحی و منتشر شده است. این بازی توانسته است در مدت زمان محدودی نقد های بسیار مثبتی از خود به جای بگذارد و سایت های معتبری ان را به عنوان برترین بازی مسابقات رالی خیابانی معرفی می کنند.

آیا آماده هستید تا برترین بازی مسابقات رالی خیابانی را تجربه کنید؟
مسابقات در مناظر زییایی مانند: معابد رها شده، کوه های پوشیده شده از برف، دیوار بزرگ چین و مناظر چشم نواز دیگری برگذار می شود که شما را حیرت زده خواهد کرد. از طریق امتیازاتی که در بازی کسب می کنید ماشین های معروفی خریداری نمایید و در مسابقات انلاین شرکت کنید یا می توانید یکی از حالت های بازی شامل: حالت زنده ماندن، حالت حمله و پنج حالت تک نفره دیگر را انتخاب کرده و وارد مسابقات نفس گیر و چالش انگیز شوید.

همه نیرو و تمرکز خود را جمع کنید و در مسابقات خیابانی شرکت کرده و سپس جایزه بزرگ را برنده شوید تا به عنوان برترین راننده خیابانی شناخته شوید.

ویژگی ها:

– گرافیک خارق العاده در حد کنسول

– بازی چند نفره از طریق اینترنت

– گیم پلی بسیار مطلوب

– کنترل ساده و هوشمند

– ۵ حالت مختلف برای بازی تک نفره

این بازی به طور کامل از گوشی Xperia PLAY پشتیبانی می نماید.

دانلود بازی Raging Thunder 2 HD  را به تمام دوستداران بازی های رالی پیشنهاد می کنیم. این بازی علاوه بر گرافیک و گیم پلی چشم گیر دارای ویژگی های بسیاری می باشد که حس یک رقابت ماشین سواری خیابانی را به شما می دهد.