بازی Formula Unlimited 2014 یکی از برترین زیبا ترین و هیجان انگیز ترین بازی های فرمول یک می باشد که توسط استودیو بازی سازی FNK Games طراحی شده و در پلی استور قرار گرفته است. این بازی مهیج یک بازی رالی فرمول یک می باشد که دارای امکانات و ویژگی های خارق العاده ای است. پیست های رالی با طراحی اعجاب انگیز که می توانید نهایت سرعت را در آن ها تجربه کنید و لذت ببرید. علاوه بر پیست های رالی، ماشین های فرمول یک بسیاری در بازی وجود دارد که می توانید بر اساس دسته بندی های مشخص یکی از آن ها را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که در این ورژن تمام پیست ها و ماشین ها باز هستند و می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب نمایید.

همه امکانات دست به دست هم دادنده اند تا شما توانایی خود را برای به پایان رساندن بازی و کسب مقام قهرمانی نشان دهید. لیگ ها و مسابقات بین الملی مختلفی در بازی وجود دارند که با کسب مقام در آن ها می توانید ماشین های خود را پیشرفته کرده و نهایت سرعت را تجربه کنید.

یک تیم حرفه ای انتخاب نمایید تا در هنگام خراب شدن ماشین در بین مسابقات به کمک شما بیایند، همانند بازی های فرمول یک واقعی در بین راه شما باید تایر ها را عوض کنید و در صورت بروز مشکل در ماشین ان را در کنار جاده رفع نمایید.

ویژگی ها:

– گودال توقف با طراحی منحصر به فرد و واقعی

-انواع ماشین ها با امکان شخصی سازی

– جام های مختلف

– سیستم امتیاز دهی بر اساس مقدار اسیب رسیده شده به ماشین

– قابلیت تنظیم فرمان از منو تنظیمات

– دوربین منحصر به فرد

بازی Formula Unlimited 2014 گرافیک بسیار بالایی دارد که می توانید حس یک رالی فرمول یک واقعی را در آن تجربه کنید. گیم پلی بازی نیز بسیار خوب بوده و کنترل ماشین بر اساس شتاب سنج گوشی شما می باشد.